Đại học Hoa Sen

Dịch vụ

The Big Nine : AI – Bước tiến đột phá hay tham vọng kinh tế của 9 gã khổng lồ công nghệ
Sách Tiếng Việt The big nine là một cuốn sách giàu kiến thức, đưa ra những dự đoán táo bạo về tương lai của AI. Tác giả đã gạt bỏ những yếu tố giật gân sang một bên, nhường chỗ cho luận điểm khoa học, bối cảnh lịch sử sâu sắc, và mức độ hợp lý đến khó tin. Cuốn sách dễ đọc, dễ liên tưởng, thể hiện vốn kiến thức sâu rộng của tác giả về ngành khoa học thúc đẩy công nghệ AI và tình hình địa chính trị căng thẳng có thể xảy ra giữa Hoa Kỳ và Trung Quốc nói riêng....
Thiền : lịch sử và giáo huấn
Sách Tiếng Việt GIỚI THIỆU SÁCH Osho (1931-1990) là một vị đạo sư hết sức kỳ lạ của thế kỷ hai mươi.Tên thật của ông là Rajneesh Chandra Mohan Jain. Khoảng trong thập kỷ 70 người ta biết đến ông với tên Bhagwan Shree Rajneesh. Tháng 2 năm 1989, ông tự đổi tên là Osho. Osho vốn là danh xưng tiếng Nhật Bản cổ, có nghĩa là “đạo sư” của một dòng Thiền. THIỀNThiền là một bước phát triển phi thường. Hiếm khi một khả năng như vậy trở thành hiện thực bởi vì có nhiều rủi ro trong đó....
Never stop learning : stay relevant, reinvent yourself, and thrive
Sách ngoại văn Keep learning, or risk becoming irrelevant. It’s a truism in today’s economy: the only constant is change. Technological automation is making jobs less routine and more cognitively challenging. Globalization means you’re competing with workers around the world. Simultaneously, the internet and other communication technologies have radically increased the potential impact of individual knowledge.The relentless dynamism of these forces shaping our lives has created a new imperative: we must strive to become dynamic learners. In every industry and sector, dynamic learners outperform their peers and realize higher impact and fulfillment by learning continuously and by leveraging that learning...
Blue Ocean Strategy : How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant
Sách ngoại văn Blue Ocean Strategy presents a systematic approach to making the competition irrelevant and outlines principles and tools any organization can use to create and capture their own blue oceans. This expanded edition includes: A new preface by the authors: Help! My Ocean Is Turning Red Updates on all cases and examples in the book, bringing their stories up to the present time Two new chapters and an expanded third one ― Alignment, Renewal, and Red Ocean Traps ― that address the most pressing questions readers have asked over the past 10 years A landmark work that upends traditional...
How to be happy at work
Sách ngoại văn Life’s too short to be unhappy at work “I’m working harder than I ever have, and I don’t know if it’s worth it anymore.” If you’re a manager or leader, these words have probably run through your mind. So many of us are feeling fed up, burned out, and unhappy at work: the constant pressure and stress, the unending changes, the politics–people feel as though they can’t give much more, and performance is suffering. But it’s work, after all, right? Should we even expect to be fulfilled and happy at work? Yes, we should, says Annie McKee, coauthor...
Public Relations Writing and Media Techniques
Sách ngoại văn Public Relations Writing and Media Techniques is the most comprehensive and up-to-date public relations writing text available. With real-world examples of award-winning work by PR professionals, this new edition continues to help students master the many techniques needed to reach a variety of audiences in today’s digital age. The text thoroughly integrates new communication technologies—the Internet, Webcasting, etc.—and shows students the many techniques currently in use to reach a variety of audiences. Clearly written and well-organised, this book emphasises the nuts and bolts of writing, producing, and distributing public relations materials through traditional and social media.  The author...

Bộ lọc

Từ khóa
Danh mục
Khoảng ngày
Từ
Đến ngày
Làm lại
Facebook Youtube Tiktok Zalo